tirsdag 2. august 2022

Nye strikketøyposer!


Her har det vært stille alt for lenge, men er det egentlig noen som leser blogger lenger...? Håper jo det da. 😊

Jeg har omsider fått sydd en ladning nye strikketøyposer, juhu! 😃

Posene måler omtrent 28x33x8 cm med noe oppi. Liggende flatt måler de 34x39 cm. Alle posene har kant og bærehank i matchende stoff, og er foret med ensfarget bomull. 

Prisen er kr 330,- + evt frakt.

ALLE SOLGT.


Solgt






















Solgt



















                        
Solgt
                           



















Solgt






















Solgt



















                        
Solgt



















                          
Solgt



















                         
Solgt



















                        

                            Solgt
























Solgt




















Solgt






































Solgt




















Solgt

Solgt

2 kommentarer:

  1. Hei. Jeg savner blogginnleggene dine. Du hadde lenker til slike fine oppskrifter. Og strikket så mye fint også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, så hyggelig å høre! Det er flere grunner til at det ikke har blitt blogging på en stund, bla tidsbruken, at det er blitt vanskeligere å redigere innlegg/ plassere tekst og bilder, og dessuten vet jeg ikke om det er så mange som leser blogger lenger...? Den har jo fungert som oppslagsverk for meg selv også, fint å kunne gå tilbake og se hva jeg brukte av pinner og garn. Nå ligger alt bare på Ravelry, men det blir jo ikke helt det samme...

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...