tirsdag 5. januar 2016

Jubileum på etterskudd



I november 2015 kunne jeg feire at jeg hadde blogget i 10 år. Hurra!



Jeg har alltid strikket, men før jeg begynte å blogge gikk det mer i rykk og napp. Lange perioder med intens strikking, men også lange perioder (flere år) uten. Men etter at jeg begynte å blogge har jeg strikket så godt som hver eneste dag, og ikke har jeg tenkt å slutte heller. Hverken med det ene eller det andre faktisk.
Selv om det generelt er få kommentarer til innleggene mine så setter jeg pris på å ha bloggen som en oversikt for meg selv. Det er praktisk å kunne gå tilbake og se hva jeg brukte av garn og pinner dersom jeg skulle finne på å lage noe om igjen (som jeg ofte gjør).

Jubileet gikk meg litt hus forbi siden jeg i november hadde fullt opp med å flytte den gamle bloggen over til en ny, siden blogs.no skulle legges ned i desember.
Den nye utgaven av min gamle blogg er nå å finne her. Jeg droppet de første par årene, men alle innlegg i perioden 2008-2013 er flyttet over.

Det er vel på sin plass med en liten feiring av de ti årene, og vil du være med å feire så legger du igjen en kommentar under innlegget OG sender en mail til felisihanne@gmail.com. Det er nemlig ikke mulig å spore kommentarene...
Jeg trekker en, to eller tre gevinster, alt etter hvor mange som kommenterer. :o)

Trekning lørdag 9/1. 

31 kommentarer:

  1. Gratulerer med 10 års blogg-ileum. ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 10 år bloggileum. :-) Du lager så mye fint, så jeg gleder meg til å følge med videre.

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! 10 år er imponerande :) hald fram slik!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 10 års jubileum! Ikke flink nok til å kommentere, men har fulgt deg i mange år! Har også tre strikketøymapper fra deg som er i daglig bruk! Kjempefornøyd med de! M.v.h. MonaN.

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med jubileum :)
    I.H

    SvarSlett
  6. Ja er det ikke rart at vi som blogger ikke kommenterer hos hverandre. Vi leser jo.
    Jeg har 10 års jubileum nå i 2016. Jeg brukte hobbybodenblogg og der er alt borte dessverre. Det er til å gråte blod av, men sånn er det bare. Gratulerer med ditt jubileum. Da har jo jeg og du også 10 års jubileum ;o)

    SvarSlett
  7. Øj 10 år er faktisk lang tid at holde liv i bloggen. Har været spennende og veldig inspirerende at følge med i dine strikkerier - ikke at jeg har fulgt med i alle 10 år, men det er allikevel blevet til noen 4-5 stykker. Gratulerer med jubilæum og gleder mig til at se meget meget mere strikk fra dig :)
    Beste hilsener fra Trinedahl

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med jubileum. 10 år er lang tid :)
    Melekorgu/ravelry

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med jubileum! 10 år er nå et imponerende antall år!

    SvarSlett
  10. Ti år er lenge! Og det krever litt stayerevne, så gratulerer, det er godt jobba! Og takk for at vi får være med å lese og kommentere på bloggen.

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med 10 års jubileum. :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med imponerende lang fartstid!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 10års jubileum. Du lager mye fint.

    SvarSlett
  14. Gratulerer med jubileum. Herlig å ha blogget jevnlig så lenge.

    SvarSlett
  15. Gratulerer med jubileum. Herlig å ha blogget jevnlig så lenge.

    SvarSlett
  16. Mye fint du lager. Gratulerer med jubileum. Hilsen Vigdis V.

    SvarSlett
  17. Gratulerer med blogjubileum! Hilsen Sylke

    SvarSlett
  18. Gratulerer med bloggjubileum!

    SvarSlett
  19. Wow! 10 år! Det er lenge det😊. Gratulerer!!

    SvarSlett
  20. Gratulerer så masse😊 Stas med jubileum💐🎂🎈

    SvarSlett
  21. Gratulerer så mye, ti år er jammen lenge! Jeg kom over bloggen din lenge før jeg ble en del av strikke-internettet selv, så du har vært en av dem som har inspirert meg. Du lager så mye fint av restegarn (særlig stripete sokker!) og får utnyttet alt, det liker jeg veldig godt! Veldig hyggelig at du har tenkt å fortsette å blogge :)

    SvarSlett
  22. 10 år er imponerende! Du må væreblandt de første som startet med strikkeblogging. Jeg oppdagetvel bloggen din under hobbybodens storhetstid så har fulgt deg en god stund. Har også noen felisimapper jeg er veldig glad i. Kos deg med strikking og blogging i tiden som kommer også :-)

    SvarSlett
  23. Godt nytt år og gratulerer med bloggjubileum!
    Imponerende å ha holdt på sammenhengende i 10 år.
    Du er veldig dyktig og lager så mye flott.

    SvarSlett
  24. 10 år er lenge! Har omtrent samme erfaringer som deg, det har blitt strikket mange masker i de årene bloggen min har eksistert. Kjekt å ha et "arkiv" over all produksjonen, og koselig med kommentarer.

    Gratulerer med jubileet, og lykke til med de neste 10 årene! :)

    SvarSlett
  25. Gratulerer med blogg jubileum :)

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye med bloggjubileum! Håper du fortsetter lenge enda, så jeg har noe å lese på. :)

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye med 10-års jubileum! Det er imponerende! Jeg vil gjerne delta på feiringen ;)

    Mvh Birgitte

    SvarSlett
  28. Gratulerer! (og litt morsomt at det tok en tiårsfeiring for meg å oppdage bloggen, skal kikke på gamle innlegg nå)

    -Rannveig :)

    SvarSlett
  29. Gratulerer med bloggjubileum :)

    SvarSlett
  30. Hei, Felisi. Gratulerer med jubileum! Superinspirerende blogg, og så rask som du er til å strikke! Har fått mange flotte ideer til fremtidige prosjekter, klør i fingrene etter å legge opp nye, men 2016 er ment å være året da jeg ferdigstiller de noenogtjue som allerede er påbegynt... Må inn og titte i den gamle bloggen din også :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...