onsdag 13. januar 2016

Røde rester


Det ble en lue til, jeg hadde så lyst til å se hvordan den ble i en annen farge også. Jeg strikket den på nøyaktig samme måte som den første, men denne ble likevel ørlite grann mindre og passet perfekt til 12-åringen. 





Lysere bilde gjør det lettere å se fargene. Jeg er kjempefornøyd selv, jeg synes luene ble fine og det var utrolig godt å få brukt så mange småbunter fra resteposen! Jeg har lurt på hvordan jeg skulle få brukt dem, selv klarte jeg ikke tenke på noe annet enn sokker siden det var sokkegarn... Men takket være mimouna fant jeg ut at sokkegarn funker på hodet også, og det blir sikkert flere av disse når jeg bare får spart opp litt mer rester. :o)





Etter luene var det fingarnet sin tur, og her er det en hespe fra Mosaic Moon som er i ferd med å bli omdannet til et Frisson.





Jeg har meldt meg på Hemmelig Uvenn igjen, denne gang på gruppen Anonyme Garnoholikere på Ravelry. Jeg hadde ikke veldig mye ufyselig garn igjen i lageret, men fikk sortert ut 1298 g som jeg har pakket og sendt.
Hvor mye jeg kommer til å få tilbake er jo en annen sak...


Brukt: 346 + 84 = 430 g
Gitt bort: 1298
g
Kjøpt: 0
g
Fått: 0 g


6 kommentarer:

  1. Flotte luer, smart tenkt! Sjalet blir fint, nydelig struktur og farge på garnet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Smart ja, men det var mimouna som tenkte smart før meg. ;o)
      Takk, jeg liker sjalet, det er utrolig deilig garn!

      Slett
  2. Lurt å få brukt opp restegarnet - er ikke så kjempeflink til det altså.... Fine luer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er utrolig gøy å bruke restegarn når man først begynner. :o)

      Slett
  3. Så fine luer det ble av sokkegarnet. Høres spennende ut og bytte garn.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha :o)
      Hemmelig venn er morsomt, enda så rart det kan høres ut å frivillig utsette seg for å få masse ekkelt garn i posten... ;o)

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...