tirsdag 8. desember 2015

Speilvendt



Når jeg ikke har noen plan for hva jeg skal strikke så blar jeg gjennom bunken med oppskrifter jeg har printet ut. Jeg er så gammeldags at jeg må ha det på papir nemlig.

I bunken lå denne, som jeg dessverre ikke har notert meg hvor jeg har funnet. Men luene er søte, og jeg hadde noen nøster Duo som er et av garnforslagene.





Dermed ble det et par speilvendte luer, strikket i Sandnes Duo på p 3 og 3,5. Fort gjort, en lue på en kveld. Størrelsen er oppgitt til å være 2-4 år. Samlet vekt 82 g.





De nye tøflene til yngstemann er tovet og allerede godt brukt som du ser... ;o)





I tillegg til luene har jeg strikket en liten julegave som ikke kan vises ennå i tilfelle noen snoker innom her. Den veide 28 g.


Brukt: 5290 + 28 + 82 = 5400 g
Gitt bort/kastet: 
5587 g
Kjøpt: 4850
g
Fått: 9394 g




2 kommentarer:

  1. Kjempefine plagg med god passform - og så mye "overskuddsproduksjon" du har laget opp for salg. Berre lekkert :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Det hoper seg gjerne opp litt i løpet av året... ;o)

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...