lørdag 14. november 2020

Sokker, sokker, sjal, sokker, sokker, sokker - februar 2020

 Jeg fortsetter med sokkestrikk, og her kommer par 6, 7, 8, 9 og 10. :o)


Par nummer 6 ble ankelsokker i Sterk med enkelt strukturmønster. 

Strikket på p 3, vekt 52 g.






Så tok jeg for meg to nøster 1. Class/ 1. Class Print som hadde ligget i lageret en stund. Det måtte bli striper. 













Strikket på p 2,5. Vekt 62 g.




Heklesjalet fra januar var til bestillerens barnebarn, og nå ville barnebarnet at moren hennes også skulle ha et sjal. 
Så jeg fikk levert et Katianøste til, med spørsmål om jeg kunne være så snill å hekle et sjal til. Ja vel da.


Fine farger. Heklet på samme måte som det forrige på heklenål 4. Vekt 150 g.




Tilbake til sokker igjen, denne gang Radagast socks i Sterk. 

















Veldig fornøyd med disse, jeg liker både fargen og hullmønsteret godt. Strikket på p 3, vekt 76 g.


Neste par ut ble Woodland Walk Socks strikket i Mini Sterk. 

















Strikket på p 2,5. Vekt 72 g.













Par nr 10 i år og siste par i februar ble vaffelmønstrede sokker i Austermann Royal. Jeg liker garnet godt, men kjøpte ti nøster i denne fargen fordi det var så billig, så nå var det godt å få brukt 96 g til disse. :o) Strikket på p 2,5.


Brukt: 588 + 52 + 62 + 150 + 76 + 72 + 96 = 1096 g         

Gitt bort/solgt: 0 g  
Kjøpt: 400 g
Fått: 150 g



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...