onsdag 25. mars 2015

To nye poser! ...og litt nytt garn...


To nye strikketøyposer idag! Den grå er sydd av stoffer jeg hadde i skapet, den sort/gule er sydd av stoffer jeg fant på Nåløyet i Ski. Jeg visste ikke engang at butikken eksisterte, det var damen i kassen hos Panduro som foreslo at jeg burde ta en tur innom der da jeg påpekte hvor dårlig stoffutvalget var blitt hos dem. 
Og jeg falt for gult igjen, det må være påsken som har gått til hodet på meg...



Nr 7 solgt.

Samme spesifikasjoner som sist:
Posene måler 28 x 8 x 33 cm (liggende flatt måler de 34 x 39 cm). Pris kr 260,- + porto (35,-). Begge er foret med matchende ensfarget bomull.

Ønsker du pung i samme stoff koster den kr 50,- sammen med tilhørende pose.


For å bestille, send meg en mail på felisihanne@gmail.com.



 
Mens jeg var i Ski benyttet jeg anledningen til å gå innom Trine Sy og Strikk som jeg har hørt mye positivt om. Jeg ble ikke fullstendig himmelfallen, hverken over service eller utvalg, men det var en helt grei og fin butikk.

Jeg liker merinogarn og fikk lyst til å prøve Sandnes sitt til et par pulsvarmere. Og valget falt på...gult. Skjønner ikke hva som går av meg. Jeg aner ikke hvilke andre farger som fantes, det eneste jeg så var det gule nøstet...

Lanetten lå i tilbudskurven og ropte. Jeg liker Lanett og jeg liker lilla, så det var liksom ikke noe spørsmål.


Det har kommet litt garn i posten også. Strikk Innom hadde tilbud på Sterk en dag i forrige uke, og selv med frakt ble nøstene noen kroner billigere enn i butikk. :o)



Brukt:1360 g
Gitt bort/kastet: 0 g
Kjøpt: 550 + 400 = 950 g
Fått: 400 g


15 kommentarer:

  1. Sukk, enda flere flotte poser! (Jeg venter likevel på favorittene ;-D)

    Og herlig garn! Nå skal jeg snart få noe gult på pinnene også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! De kommer de andre også, hvit strikk er på vei i posten. :o)

      Slett
  2. Nydelige poser igjen, GULT er en vinner hos meg, hele året og i kombinasjon med lilla... *dånlekkert*
    Del gjerne på link up i bloggen min :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takktakk! Gult og lilla er veldig fint sammen ja!

      Slett
  3. Se der ja, fine poser og lekkert nytt garn!

    Tror vi er mange som strikker i gult for tiden, det er nok smittsomt! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror det er noe som går ja, vi får se om det gir seg når påsken er over.. ;o)

      Slett
  4. Se der ja, fine poser og lekkert nytt garn!

    Tror vi er mange som strikker i gult for tiden, det er nok smittsomt! ;)

    SvarSlett
  5. Nye, flotte poser igjen. Klart man må ta med seg garn som ligger i tilbudskurven :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Vanskelig å gå forbi tilbudsgarn som ligger og roper ja. ;o)

      Slett
  6. Så flotte poser og garn :-) Gult er vist veldig inn for tiden.....har ihvertfald set masser af det nye tøy der er fremme lige nu er gult. Vurderer selv om jeg skal ha mig et par gule bukser :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gult er kult! Gule bukser blir nok bra!

      Slett
  7. Så mange fine nye poser. Tror snart jeg må kjøpe en :) Bruker fortsatt mappene jeg kjøpte hos deg for mange år siden.
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja det må du nok. ;o) Hyggelig å høre at mappene fortsatt er i bruk. God påske!

      Slett
  8. Sterk er et flott garn - også til andre ting enn sokker!

    Så flotte poser!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har hørt at Sterk nupper? Det spiller jo ikke så stor rolle på sokker men er litt verre på plag... Men de gule sokkene mine har ihvertfall klart seg bra gjennom første bruk og (hånd-)vask.

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...