fredag 10. april 2015

Nye strikketøymapper!



Påsken hos oss var preget av forkjølelse. Først yngstemann, så storebror, og selv hadde jeg en bihulebetennelse på gang. Planlagte besøk ble flyttet og avlyst, men jeg fikk i det minste mer tid til å sy...


Fire nye mapper i den minste størrelsen, de måler 15 x 21 x 9 cm. Pris kr 240,- + porto.



Nr 2, 3 og 4 solgt.


To store mapper som måler 18 x 25 x 11 cm og koster kr 320,- + porto.



Nr 6 solgt.


Ettersom flere har spurt etter mapper uten skillevegg har jeg kuttet ut skilleveggen i disse. Det gjør at mappene ikke holder fasongen fullt så godt, men til gjengjeld rommer de mer.





Ønsker du å bestille noe, send meg en mail på felisihanne@gmail.com.

4 kommentarer:

  1. De er så fine!!! :-)
    Tusen Takk for posen som kom i dag. Den er kjempe fin, sterke flotte farger!! Har allerede plassert et strikketøy i den, passet så godt nå med ny pose til nytt strikketøy!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ny pose til nytt strikketøy høres bra ut! :o) Har du planlagt hvilke strikketøy som skal i de røde mappene som kommer også? ;o)

      Slett
  2. Akkurat nå passer den store røde mappen på nøster til babystrikk for meg!! :-) Elsker den, og digger det kanonstiluge grønne foret med hvite prikker!!! Og så gøy å ha matchende pung til!!! <3 <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig at du liker den! Jeg ble veldig fornøyd med fargekomboen selv også. :o)

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...