torsdag 17. august 2017

Mange nye strikketøyposer!



Det er lenge siden jeg har fått somlet meg til å legge ut strikketøyposer her, så her er ti nye poser som ikke har vært vist i bloggen før. :o)

Posene måler omtrent 28 x 8 x 33 cm med noe oppi. Liggende flatt måler de 34 x 39 cm. Alle er like store, bildene er bare tatt til forskjellig tid. ;o)

Alle posene er foret med ensfarget stoff i matchende farge, og prisen er kr 300,- + porto (45,-).

Nr 1:

Solgt

Nr 2:


Nr 3:

Solgt

Nr 4:

Solgt

Nr 5:

Solgt

Nr 6:

Solgt

Nr 7:

Solgt

Nr 8:

Solgt

Nr 9:

Solgt

Nr 10:

Solgt







7 kommentarer:

  1. Så mange fine poser! Jeg har faktisk ventet på at du skulle legge dem ut på bloggen din! Må si du frister ... Men jeg må prøve å holde meg i skinnet, har jo to av de fine posene dine allerede ...

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har jo to av de fineste du. :)

      Slett
    2. Ja! :) Jeg har veldig lyst på nr 2 da ... Og nr 6! Tenke, tenke ...

      Slett
    3. Hyggelig at du liker dem! 😊 Jeg har stoff til en til av nr 2, men ikke nr 6. Bare sånn at du vet det.

      Slett
  2. Hei, så mange fine strikkeposer og mye annet lekkert nedover på siden her. Likte bl.a. sjalet du har strikket veldig godt, og de fine ensfargede sokkene med hullmønster, og den stripete lua, og, og, og... :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, hyggelig at du fant noe du likte. :)

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...