fredag 18. mars 2016

Trenger du noe å oppbevare strikketøyet i?


Jeg sydde som en gal frem mot Oslotreffet forrige helg. Det gikk nemlig opp for meg at når jeg først hadde meldt meg som selger så kunne jeg ikke bare ta med det lille jeg hadde, jeg måtte produsere så mye som mulig for å ha et utvalg å tilby.
Mye ble solgt men det er en del igjen også, og det kommer her:


Fire mapper i den minste størrelsen, de måler 15 x 21 x 9 cm. Pris kr 260,- + porto (40,-).


Nr 3 solgt.

Tre store mapper som måler 18 x 25 x 11 cm og koster kr 300,- + porto.


Alle solgt.

Alle mappene er uten skillevegg, og de har for i samme stoff som hanken.


Seks poser som måler 28 x 8 x 33 cm (liggende flatt måler de 34 x 39 cm).
Pris kr 280,- + porto (40,-). Alle er foret med matchende stoff.
Nr 1 og 5 er like, fargene er nok mest riktige på det øverste bildet.


Nr 2 og 3 solgt.



Alle solgt.

Sist men ikke minst, 41 punger i diverse stoffer og størrelser. Mange måler ca 9,5 x 12,5 (f.eks nr 1, 2 og 3), noen er større, noen er mindre.
Selges for kr 60,- pr stk uansett størrelse.


Nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10 og 12 solgt.


Nr 16, 17, 18, 20, 21, 24, 26, 27 og 28 solgt.


Nr 29, 30, 36, 38 og 39 solgt.


Ønsker du å bestille noe, send meg en mail på felisihanne@gmail.com. :o)

3 kommentarer:

  1. Så mange flott mapper!!
    Har sendt deg mail ;)

    Ha en flott og kreativ palmehelg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Annette! Husk å ikke følge med her hvis du ikke vil se hvilke mapper du får. ;o)

      Slett
  2. Så mange fine! Kjekt at du fikk solgt mye på treffet også. Sånne småposer er jo uunnværlige til strikketøy.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...