onsdag 31. august 2016

Nye strikketøyposer og tiårsjubileum!




Nr 1, 3 og 4 solgt.

Åtte nye strikketøyposer, seks av dem i nye stoffer. :o)
Liggende flatt måler posene 34 x 39 cm. Når du putter noe oppi blir de omtrent 28 x 8 x 33 cm. Alle er foret med ensfarget stoff i matchende farge.
Prisen er kr 300,- + porto (40,-).

Men siden det i år er ti år siden jeg sydde min første strikketøymappe så tenkte jeg å legge inn muligheten for gevinst for en av dere som bestiller. Jeg får hjelp av Random.org til å velge ut en av posene, og den som bestiller den uttrukne posen får den som gave, enkelt og greit.   

Vil du bestille noe, send meg en mail på felisihanne@gmail.com.


Nr 6, 7 og 8 solgt.

Det er matchende pung til alle posene dersom man ønsker det, de koster kr 60,- pr stykk.


Uglepung + rød + lilla solgt.


7 kommentarer:

  1. Så flotte mapper du har laget. Igjen... :)
    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anette! Ha en flott strikkehelg du også. :)

      Slett
  2. Veldig fine poser. Får lyst på flere, men må nok nøye meg med den fine jeg allerede har kjøpt av deg :) Den og pungen blir med på ferie - igjen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Huldr! Du har jo en av de fineste posene ever, synd det bare var stoff til den ene. Men hyggelig at den havnet hos deg. :)

      Slett
    2. Takk, så koselig at du synes det! Nå blir det jo én til likevel, da - gleder meg! :)

      Slett
  3. Her la vi vår elsk på hver vår pose, mamma på nr 1 og jeg på nr 4. <3 <3 :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig at dere likte dem, det er noen av mine favoritter også. :)

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...