mandag 26. september 2016

Strikketøyposer på rekke og rad




Alle solgt.

Tre nye strikketøyposer i dag, to av dem i nye stoffer :o). 

Med noe oppi måler posene omtrent 28 x 8 x 33 cm. Liggende flatt måler de 34 x 39 cm. Alle er foret med ensfarget stoff i matchende farge.
Prisen er kr 300,- + porto (40,-). Vil du ha pung i samme stoff koster den kr 60,-.


Merk at tiårsjubileumsgaven jeg lovet bort forrige gang jeg la ut strikketøyposer fremdeles er her! Jeg trakk en pose ved hjelp av Random.org, og den som bestiller den uttrukne posen får den som gave. Hvilken kan det være, tro? ;o)



Alle solgt.

Vil du bestille en pose eller to, send meg en mail på felisihanne@gmail.com.

3 kommentarer:

  1. Fine nye poser! Jeg liker godt nr 7 av de fra forrige runde, tror jeg sender deg en mail ...

    SvarSlett
  2. Strikketøyposer er kjekt å ha! Fine disse også. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...