tirsdag 26. september 2017

Sommerlagerkassen


Det ble en lue i garn fra sommerlagerkassen som innimellomstrikk også, og nå regner jeg meg som ferdig med kassen.

Strikket i Frøya strømpegarn på p 2,5 og 3. Vekt 43 g. Størrelse stort barn/ liten tenåring.




Her er det jeg la i sommerlagerkassen, 666 g garn.




Her er det jeg har strikket, 597 g brukt.



Ikke den helt store variasjonen i farger, men det spiller vel ingen rolle. Sokker og sjal beholder jeg selv, og kanskje den gulorange lua og pulsvarmerne. Jeg bruker vanligvis ikke lue, men den satt så fint, så kanskje. ;o)




Det ble igjen 69 gram rester som går i resteposen til senere bruk. 




Brukt: 4342 + 43 = 4385 g                   
Gitt bort: 384 g
Kjøpt: 4550 
g
Fått: 100 g
 
 


2 kommentarer:

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...