torsdag 8. januar 2015

Vinnerlykke!



Fjorårets Restegarnalong på Uformelt var morsom å være med på, selv om jeg ikke alltid holdt meg til temaene som ble lagt ut. Fra å være en restegarnhater er jeg blitt en som synes at restegarn er gøy, og ekstra gøy ble det da jeg ble trukket ut som vinner av hele sulamitten!

Premien kom fra mimouna; et lekkert sjal og en pose med søte knapper. Jeg fikk til og med noen av Minions-knappene hennes, og det ser jeg som en æresbevisning. Tusen hjertelig! :o)







----
 
På nevnte Uformelt pågikk det en adventskonkurranse helt frem til julaften. Man skulle komme frem til en bokstav hver dag, og til slutt skulle de 24 bokstavene pusles sammen til en setning som skulle sendes inn.
 
Med tre premier fordelt på kun 11 korrekte løsninger så ble vinnersjansen forholdsvis stor, men jeg var likevel overrasket over å bli trukket ut!
 
Pakken kom samme dag som sjalet (noen ganger er det gøy å sjekke posten!), og inneholdt supersoft fra Holst og Garn Garagen i herlige grønnfarger. Tusen takk, Myrna!
 

Brukt: 80 g
Gitt bort/kastet: 0 g
Kjøpt: 0 g
Fått: 200 g
 
 
Vinnerlykken pleier ikke være på min side, men siden jeg tydeligvis er inne i en god stim så får jeg vel begynne med lotto. :oD





2 kommentarer:

  1. Gratulerer! Det er herlig å ha vinnerlykke en gang iblant. Og jeg vant jo også i den siste, hehe. Flotte premier :)

    Synes forresten det var fortjent at du vant restegarnalongen, du bidro vel mest av alle bortsett fra Mimouna selv :)

    SvarSlett
  2. Du trakk deg selv du, så du må i hvert fall være fornøyd! ;o) Flotte premier til alle mann ja!
    Morsomt å vinne, særlig når det ikke skjer så ofte.

    Fordi jeg fortjente det. Takk skal du ha! ;o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...