søndag 29. november 2020

Sommersokker - juli 2020

Det ble litt mye grytekluter, så i juli ville jeg heller strikke sokker. :)


Jeg startet med ankelsokker i tre rester av Sterk, strikket etter min vanlige uten oppskrift-oppskrift.























Veldig fornøyd med fargekombinasjonen. :)















Strikket på p 3, vekt 54 g.


Neste par er også strikket i Sterk. Her brukte jeg heller ikke oppskrift, men strikket vaffelmønster som består av 2 omganger 2 r, 2 vr og 2 omganger glattstrikk, osv, osv.


















Strikket på p 3 disse også, og de veier 72 g.























Siste par ut i juli ble Embossed Leaves fra boken Favorite Socks. Strikket i Cascade Heritage på p 2,5. Vekt 68 g.






















Brukt: 3034 + 54 + 72 + 68 = 3228 g 

Gitt bort/solgt: 0 g

Kjøpt: 0 g

Fått: 0 g

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...