mandag 8. desember 2014

Hjemløse sokker?

Opprinnelig datert 27.09.14


Sånn ble de, hjemløssokkene. Ikke verdens vakreste sokker, men skikkelig tykke og varme, så jeg håper noen får glede av dem uansett.


Strikket av to tråder Fabel på pinne 3, og jeg la opp 56 masker. Vekt 146 g, hvilket betyr at sokkegarnresteposen min er blitt 146 g lettere, hurra!




Strikket med vaffelmønster og forsterket hæl. Str 43-44 sånn cirka.





Var resteposen tom etter disse? Å nei da! Her har jeg funnet frem garn til neste par. Vekten tilsier at det bør holde til et par herresokker, så jeg krysser fingrene og setter igang.





Brukt: 5180 + 146 = 5326 g
Gitt bort/kastet: 3487 g
Kjøpt: 4750 g
Fått: 2796 g

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...